Kućna nastava
Škola organizuje obrazovno-vaspitni rad u vidu kućne nastave za učenike sa težim zdravstvenim problemima kada drugi oblik nastave nije moguć zbog vrste i stepena oštećenja kod učenika.Kućnom nastavom obuhvaćeni su učenici koji su upisani u našu školu a kojima zdravstveno stanje ne dozvoljava da dolaze u nju.Kao poseban oblik rada organizuje se za učenike koji su na dužem kućnom lečenju i obezbedjuje kontinuirani obazovni rad i to za:
učenike sa smetnjama u telesnom razvoju u vidu teških i dugotrajnih poteškoća u vršenju motoričkih radnji koje u značajnijoj meri ograničavaju učenika u obavljanju svakodnevnih životnih aktivnosti;
učenike sa senzornim smetnjama različitog stepena koje višestruko ograničavaju učenika u svakodnevnom životu;
učenike sa višestrukim smetnjama u razvoju u vidu udruženih vrsta ometenosti koje u značajnijoj meri ograničavaju učenika u zadovoljavanju osnovnih razvojnih potreba;
učenike sa višestrukim smetnjama u razvoju u vidu pervazivnih razvojnih poremećaja koji značajno otežavaju ili onemogućavaju socijalno funkcionisanje učenika;
učenike sa poteškoćama u intelektualnom razvoju koje značajnije ograničavaju ili onemogućavaju zadovoljenje životnih navika koje odgovaraju uzrastu;
učenike sa poteškoćama u govornom razvoju u vidu nerazvijene ili neuobičajene upotrebe govora u socijalnoj komunikaciji;
učenike sa hroničnim oboljenjima koja često zahtevaju zdravstveni nadzor.
Cilj kućne nastave je obuhvat svih učenika obrazovno-vaspitnim sistemom,funkcionalno osposobljavanje učenika za obavljanje aktvnosti svakodnevnog života,socijalizacija i integracija učenika kroz poseban oblik rada.
Plan rada, ciljevi, zadaci, metode i sredstva rada prilagođeni su individualnim sposobnostima učenika.
Pravo na kućnu nastavu ostvaruje se rešenjem Interresorne komisije.